فرصتی برای دوست داشتن

تجربیات شخصی و دل نوشتها

فرصتی برای دوست داشتن

تجربیات شخصی و دل نوشتها

سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

با تشکر از خواننده دوست داشتنی و با اخلاق کشورمان آقای علیرضا عصار، صدای گرم و شیوای ایشان و شعرهای زیبایی که انتخاب می کنند گاهی مرا به اوج می رساند. این شعر حضرت حافظ است که در وصف امامان ما به ویژه امام حسین(ع) و خاندانشان سروده اند که با صدای علیرضا معنایی دوچندان گرفته است.

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت

گر نکته دان عشقی بشنو این حکایت

بی مزد و بود منّت هر خدمتی که کردم

یارب مباد کس را مخدوم بی عنایت

رندان تشنه لب را آبی نمی دهد کس

گوئی ولی شناسان رفتند ازین ولایت

در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا

سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

چشمت به غمزه ما را خون خورد و می پسندی

جانا روا نباشد خونریز را حمایت

در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود

از گوشه ای برون آی ای کوکب هدایت

از هر طرف که رفتمجز وحشتم نیفزود

زنهار از این بیابان وین راه بی نهایت

ای آفتاب خوبان میجوشد اندرونم

یکساعتم بگنجان در سایه عنایت

این راه را نهایت صورت کجا توان بست

کش صد هزار منزل بیش است در هدایت

هر چند بزودی آبم روی از درت نتابم

جور از حبیب خوشتر کز مدعی رعایت

عشقت رسد به فریاد گر خودبسان حافظ

قرآن زبر بخوانید در چهارده روایت

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا جون پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:47

تو تا همیشه تو دلم-موندنی هستی نازنین خاموشی ترانه ای-خوندنی هستی نازنین-همیشه توی رویاهام- موهاتو شونه می کنم- برای گریه کردنام- تو رو بهونه میکنم- شیرین قصه های من- فرهاد قصه هات منم- تا روزی که بیای پیشم- هزارتا کوهو میکنم- یادت باشه بیادتم- تا روزی که نفس دارم- اگر که تو کم نیاری= واسه تو کم نمی ذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد