فرصتی برای دوست داشتن

تجربیات شخصی و دل نوشتها

فرصتی برای دوست داشتن

تجربیات شخصی و دل نوشتها

دل خوشی...

دل خوشی لحظه لحظه ی حیاتم به حضور تو وابسته است

غمهایت برایم غم و نشاطت برایم ارمغان شادیست

چگونه بگذرم از تو ای امید محال

چگونه رشته های کلام را به هم اویزم تا به تو بگویم دوستت دارم

چگونه به تو بگویم بمان

چگونه به تو بگویم که بودنت بهانه ی نفس کشیدن و رفتنت برایم ناقوس مرگ است؟

چرا ندانستم که توتنها مسافری هستی که با رفتنت زندگیم به ویرانی سوق بیدا می کند

ای کاش به زندگیم نمیامدی وای کاش دنیای من نمی شدی.

سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

با تشکر از خواننده دوست داشتنی و با اخلاق کشورمان آقای علیرضا عصار، صدای گرم و شیوای ایشان و شعرهای زیبایی که انتخاب می کنند گاهی مرا به اوج می رساند. این شعر حضرت حافظ است که در وصف امامان ما به ویژه امام حسین(ع) و خاندانشان سروده اند که با صدای علیرضا معنایی دوچندان گرفته است.

ادامه مطلب ...

سالها با جور لیلی ساختی!

یک شیبی مجنون نمازش را شکست 

بی وضو درکوچه لیلی نشست 

عشق آن مست مستش کرده بود 

فارغ از جام الستش کرده بود 

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟ 

بر صلیب عشق دارم کرده ای؟ 

خسته ام زین عشق 

دل خونم مکن 

مرد این بازیچه دیگر نیستم 

این تو لیلی تو من نیستم 

گفت ای دیوانه لیلیت منم 

در رگت پنهان و پیدایت منم 

سالها با جور لیلی ساختی 

من کنارت بودم نشناختی...

چگونه می توان شخصی را از یک مرگ حتمی نجات داد!

 در یک گاردن پارتی خانم ژولی پایش به سنگی خورد و با پشقاب غذایی که در دستش به زمین خورد، علت زمین خوردنش کفش جدیدش بود که هنوز به آن عادت نکرده بود.

ادامه مطلب ...

فرشته ای روی زمین

این متن را تقدیم می کنم به تمامی مادران:

کودکی که آماده تولد بود، نرد خدا رفت و از او پرسید: می گویند که فردا مرا به زمین می فرستی. اما من به این کوچکی و ناتوانی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟

ادامه مطلب ...